• Ege Plaza, Mevlana Blv. No: 182/26-27 Çankaya/Ankara
  • Pzt - Cmt 9.00 - 18.00

Labioplasti Ankara

Labioplasti genetik bölgelerde uygulanan estetik işlemler olarak tanımlanmaktadır. Labioplasti Ankara genetik bölgelerde gerçekleşen sarkma veya vajina dudaklarının düzeltilmesi işlemleri ile gerçekleşmektedir. Vajina dudaklarının zaman içinde sarkması, doğum sonrası genişleme veya genetik yatkınlıktan dolayı birçok kadının kabusu olduğu görülmektedir. Birkaç kısa cerrahi müdahale ile bu sorunların ortadan kaldırılması mümkündür. Labioplasti yapılan testler sonucunda, ihtiyaç duyan her erişkin kadının faydalanabileceği bir tedavi türü olarak sunulan hizmettir.

Labioplasti Kimler Yaptırabilir?

Labioplasti vajinayı oluşturan dudakların; simetrik görüntüsünün olmaması, sarkması veya bireyin ihtiyaç duyması halinde yapılmaktadır. Tedaviye başlamadan önce hasta sağlık geçmişi oldukça önem taşımaktadır. Cerrahi müdahaleye engel herhangi bir durum taşınmaması, tedaviye başlamanın ilk adımı olarak atılmaktadır. Ayrıca hastanın tedaviye kendisini hazır hissetmesi de oldukça önem taşıyan diğer unsurlar arasında yer almaktadır. Labioplasti Ankara tedavisine başlanmasında önem arz eden bir diğer önemli husus ise hamilelik durumudur. Eğer kadında gebelik belirtileri başlamış ise tedaviyi ertelemek gerekebilmektedir.

Labioplasti Ne İçin Yapılır?

Labioplasti işlemi yaptırmak için birçok neden bulunmaktadır. İlk başta sağlıklı bir cinsel hayat yaşama arzusu yer almaktadır. Kişinin günlük hayatına direkt olarak herhangi bir olumsuz durum oluşturmasa bile, birey kendisini öz güvensiz hissedebilmektedir. Diğer bir durum da ise partneri ile yeteri vakit geçirmeyebilir. Bu gibi durumları ortadan kaldırmak için vajina estetiği hizmetlerinden faydalanmak gerekmektedir.

Labioplasti tedavisinden faydalanmak için birçok neden bulunabilmektedir. Bu sebepler Labioplasti Ankara hizmetlerinden faydalanmak için şu şekilde sıralamak daha faydalı olacaktır:

• Kişinin kendisini cinsel olarak yetersiz bulması veya partneri ile uyumsuzluk yaşaması
  • Vajina dudaklarında gerçekleşen bozulma sonucunda genetik bölgelerde tahriş hissi
  • Giyim tarzını dilediği gibi gerçekleştirememe, bu durum genel itibari ile vajina dudaklarının pantolon veya iç çamaşırı giyim tercihlerini oldukça etkilemektedir.
  • Enfeksiyon belirtilerinin artması sonucunda kötü koku oluşması
  • Günlük hayatta hareketlerin kısıtlanması

Labioplasti Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Labioplasti tedavisi oldukça kısa süren cerrahi bir işlemdir. Genetik bölgelerde yapılacak düzenlemeye bağlı olarak yarım saat ve bir buçuk saat dilimleri arasında operasyon başarılı bir şekilde sonlandırılmaktadır. Tedavi sonrası genel kontroller ise uzman görüşüne bağlı olarak farklılık göstermektedir.